Night market! (éjszakai piac)

2009.06.29. 18:19

Ma úgy döntöttünk, hogy nem írjuk tovább a napokat a blogon. Természetesen továbbra is folyamatosan beszámolunk, hogy mi a helyzet.

Mai napon elmentunk Ximenbe körülnézni, semmi extra. Ebédeltünk, sétálgattunk, metrozgattunk, buszozgattunk.

Este viszont elnéztünk egy Night marketbe, azaz egy éjszakai piacra. Itt kaphat az ember mindent. A külömböző ételektől kezdve, a ruhadarabokon át, a motoralkatrészig mindent, csak tudni kell hol keresse. Készítettünk is egy kis night market videot, igazi kézben hordós titkos kamerás félét. Zene nincs. Meg semmi giccs. Az egész vágatlan valójában :). Szagokat illatokat sajnos nem tudunk érzékeltetni.

Tehát a videó, az elején az odavezető út egy része:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kcha11 (törölt) 2009.06.29. 21:44:43

de jo nektek :)
olyan jo volt nezni a videokat
hianyzik taiwan :(
ugyesek legyetek

muratitaiwan 2009.06.30. 03:15:38

Szia!
Köszönjünk, és igyekszünk. :)
Taiwan meg megvár. :)

mimi49 2009.06.30. 12:38:23

Sziasztok Skacok. Légyszi a képeket pakoljátok fel ,kíváncsian várjuk. Andris , kirándulási ötleteket meríts a Máté lapjáról.Puszi vigyázzatok magatokra : Mama