Taiwan - touch your heart

2009.08.05. 11:52

Vége. Köszönjük, hogy néztétek a blogot, köszönjük a sok visszajelzést! Összesen 1372-szer nézték meg az oldalt, több mint 400 egyéni látogató összesen 11 országból! Taiwan visszavár. Jövőre ugyanitt! Addigis búcsúzunk! Köszönjük! És végül egy videó erről a…

Asszonymunka a hegyekben.

2009.07.30. 15:25

Ez a pillanat is eljött. Ahogy öregszik az ember egyre gyorsabban telik az idő, pláne ha azt csinálja, vagy olyan országban van amit szeret. Az utolsó héten sűrűsödtek a programok. Egy múltheti elmaradt utazást ezen a héten pótóltunk be. Chen mama elvitt minket egy Taipei-től…

Rövid összefoglaló

2009.07.22. 15:13

Az utóbbi napokban kicsit inaktívabbak voltunk blogolás szempontjából. Ez lenne itt ugye a kifogások helye, azonban mi mindig őszinték vagyunk, becsesek, jók, kedvesek, viccesek, szerények. A valós indok azonban, hogy lusták voltunk beszámolni. Ezúton szeretnénk elnézést…

Szerdai nap volt. A hét közepe. A napsütés lágyan szűrődött át a sűrű szmogfelhőn, ennek eredménye képpen iszanyat meleg fülled levegő, meghalásra kiválóan alkalmas közeg. Ez bizony kirándulás nap, már nem az idő miatt, hanem mert így lett megbeszélve. Úticél…

Földrengés

2009.07.13. 20:42

Hajnali fél három az idő. Ez még magában nem is lenne durva. Földrengés? Jaaaa! Volt egy. Négyes erősségű volt, már amit itt lehetett érezni a rengés központja nem messze a szigettől az óceánban volt, ez a richter skála szerinti 6,3 as erősségű volt. Igazából semmi extra, nem…

Csótányok után mulattság!

2009.07.11. 20:11

Miután lerajzott a csótányhad, a meleget és legjobb cimboráját a párát itt hagyták maguk után, és ők ketten a pénteki napon nagyon elemükben voltak. Mármint a meleg. Meg a pára. Szóval az idő. Ígyhát ismét az esti mozgásra hangolódtunk rá és egy kis vacillálás után,…

A háztető!

2009.07.10. 09:57

A háztető jó dolog. Láthatod a többi házat ha elég magas, ha meg nem a többi ház oldalát. A háztető a ház legmagasabb pontja, ide menekülhetsz ha tűz van, és biztonságban érezheted magad mind addig amíg utól nem ér. A háztetőről láthatod a közeli uszodát, ha van. Láthatod…

Látogatás az óceánhoz

2009.07.08. 08:31

A keddi napon a szokásos bóklászás után, elindultunk az óceánhoz. Elmentünk metróval a már az egyik videóban látott partszakaszra, majd közvetlen buszjárattal egy homokos partszakaszra ami kifejezetten egy strand volt. Mivel már este volt mikor megérkeztünk az egész part…

Boldog Születésnapot!

2009.07.03. 14:05

Látogatás Yilanba!

2009.07.02. 18:40

Ma korán, 7-kor keltünk, és elmentünk a kedvenc reggelizőnkbe, ahol szokás szerint széles mosollyal, finom reggelivel, és a szakácsnéni csinos lányával vártak minket. Miután megreggeliztünk azonnal indultunk Chen mamához, aki programot szervezett nekünk mára. Körülbelül 10-kor…

Taipei 101 - Teteje

2009.06.30. 16:44

A mai napon ismét elmentünk a Taipei 101-hoz, de ezúttal felmentünk a tetejére, ami kb 500 métert jelent. A liftezés igazán rövid volt, hiszen a világ leggyorsabb liftje tevékenykedett a talpunk alatt. A mai videót teljes egészében a fent felvettekből állítottuk össze. (a kép…

Night market! (éjszakai piac)

2009.06.29. 18:19

Ma úgy döntöttünk, hogy nem írjuk tovább a napokat a blogon. Természetesen továbbra is folyamatosan beszámolunk, hogy mi a helyzet. Mai napon elmentunk Ximenbe körülnézni, semmi extra. Ebédeltünk, sétálgattunk, metrozgattunk, buszozgattunk. Este viszont elnéztünk egy Night…

Hetedik nap

2009.06.28. 11:35

Első hetünk végét clubinggal ünnepeltük. Illetve szomorú, hogy ilyen gyorsan telik az idő. Elmentünk taiwan egyik legtutibb clubjába a Pasoul-ba. A clubba gyorsan találtunk magunknak új barátokat. Először egy angol tánárnénivel, és barátnőjével töltöttük az időt, majd…

Hatodik nap

2009.06.26. 17:00

A mai napon meglátogattuk a Chiang-kai Shek Memorial Hall-t. Az egész egy hatalmas tér. Az újszegedi liget körülbelül 2-3-szorosa. Az egész díszkővel van borítva. Két oldalán két hatalmas hagyományos kínai épület, harmadik oldalán egy óriási kapu, a negyediken pedig egy óriási…

Ötödik nap

2009.06.25. 11:09

Tegnap elmentünk a Taipei 101-hoz, ami több mint 520! méter magas, és jelenleg a világ legmagasabb elkészült felhőkarcolója. Tartozik hozzá egy hatalmas sok ezer üzletes 6 emeletes pláza épület, plusz még egy föld alatti rész is éttermekkel kávézókkal stb...Az egész környék…

Negyedik Nap

2009.06.23. 15:11

A mai napon már 7 kor ébren voltunk, így elkaptuk a számtalan reggeliző egyikét, ahol nagyon finom szendvicseket csinálnak. Raknak bele húst, sütnek bele tojást, zöldséget, és lehet hozzá kapni finom megmagyarázhatatlan ízű tejes teát. A teáról itt nem lehet elmondani, hogy…

Első nap!

2009.06.21. 07:49

Az utazás nagyon hosszú volt, de sikeresen megérkeztünk mindenünk megvolt, a reptéren a belépéssel sem kellet sokat várni. Első utunk Sandyhez (Chen mama) vezetett, majd onnan elmentünk egy vizipipa bárba. A vizipipa bárból siettünk vissza Chen mamaékhoz, mert elvitt minket az…

Még 14 nap!

2009.06.05. 20:50

Sziasztok! Ahogy a címből is láthatjátok, még 14 nap az indulásig. Repülőjegyek a zsebben, minden oké a vízum és a biztosítás amit még intézni kell. Legközelebb, reményeink szerint már Taiwanból jelentkezünk. Ezen a blogon nyomon követhetitek, hogy mi is történik velünk.…