Csótányrajzás

2009.07.10. 07:31

 A cím nem a legújabb horrorfilmünket takarja, hanem a mai napon arra ébredtünk, hogy már nem alszunk, tehát Deme lement reggeliért a már sokszor említett reggeliző helyünkre, ahol a mai napon kaptunk egy meghívást egy szombati koncertre a reggelizős lánytól. Nem tudjuk milyen koncertre gondolt, reméljük nem a helyi Halász Judit lemezbemutatójára. Miután visszaért a reggelivel közölte, hogy épp rajzanak a csótányok. Le is mentünk megnézni. Jó 5-8 centis egészséges kigyúrt kitines hím, és nőstény csótányok mászkáltak szanaszét vidáman. Igazi élmény volt. Amúgy kedves állat, és nagyot roppan, ha rálépsz.

muratifromkf: P1020932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      

 

 

A csütörtöki azaz a tegnapi nap délutánján külön programunk volt, Andris találkozott Jouninggal, én pedig az uszodát választottam délutáni kikapcsolodásul. Már napokkal ezelőtt feltünt, mikor felmentünk a tetőre, hogy tulságosan közel van hozzánk egy uszoda, amit nyílván nem hagyhatunk parlagon heverni. Az uszoda olyannyira közel van, hogy első nekifutásra körülbelül 1,5 kilóméter messzire saccoltam az uszoda tőlünk való távolságát, ezért el is indultam a belőtt irányba. Mikor már 20 perce gyalogoltam a kacskaringó sikátorokon át kezdtem úgy érezni, hogy talán nem erre van, főleg hogy valami folyóhoz értem el. Ezért aztan visszafelé vettem az irányt amikor is kiderült, hogy az uszoda kb. 1-1,5 perc közötti távolságra található függően attól, hogy járókerettel mozgunk, vagy anélkül. Az uszoda amúgy nem egy nagy szám. Egy szabványos uszómedence, egy gyerek, és nyugdijas áztató medence csúszdával. Ennyi. Szóval megvettem a belépőt, meg a kötelező úszósapkát 50 NT-ért (300ft). Úsztam egy jót, majd hazaértem után kicsit pihentem majd elmentem vacsorázni.

Andris beszámolója csütörtökről :

Csütörtökön nem terveztünk semmi extrát Sziszivel. Szokásos időnkben keltünk fel majd hoztam reggelit ( két toast kenyér között egy enyhén  átmelegített gépi sonka , egy tükörtojás aminek mindkét oldala átvan sütve , így nem folyik szét , és egy kis reszelt uborka ) persze a szokásos tejes tea sem maradhatott el így abból is hoztam két-két poharat.Amíg beszélgettem a kedves reggelis lánnyal észrevettem hogy egy ronda szőrüs csótány mászik a lábamon.Igazából meglepődtem , de nem attól hogy mászik rajtam hanem attól hogy miért nem kezdtem el sikongatni . Valószínűleg azért mert pont a kiscsajjal beszélgettem és nem akartam égni :) A lány elkezdte mondani hogy igen ma valamiért nagyon sok csótány van de hamarosan kiirtják őket. Ezt követően még kétszár mászott fel csótány a lábamra 5 perc alatt ... A reggeli utána úgy döntöttünk hogy aznap kihagyjuk a városos bóklászást ezért csak ültünk otthon és malmoztunk . Jounikával megbeszéltünk hogy aznap eljön hozzán és hoz nekem ebédet mivel lusta voltam elmenni és megebédelni . Természetesen a kedvenc kajámat hozta ami nem más mint Indiai Curry rizzsel .( mamája csinálta ) Jouka felhívott hogy nekik már elfogyott a rizs. Megkért hogy nézzem meg hogy van a háztartásunkban rizs főző eszköz . Természetesen találtam a polcon egy vadonat új ,felbontatlan készüléket ami amúgy nagyon praktikus dolog . Elgondolkodtatott hogy érdemes lenne Magyarországra is beruházni egy ilyen cuccra . Nem tököltem sokat azzal hogy azon elmézzek hogy  kibonthatom e az új rizsfőző csodát . Egyértelmű hogy kinyiottam és kipakoltam a konyhába . Eközben készülődnöm kellett hogy Jout felvegyem a metrónál majd elhozzam hozzánk. Egy gyors tusolás még belefért az időmbe . A tusi után buszrapattantam majd amint helyet foglaltam azon megjött az SMS ami szerint Jonika késik . Természetesen nem voltam mérges ... Gondoltam majd elütöm valahogy azt a 10-20 percet. Amint megérkeztem az MRT-hoz rájöttem hogy ennél rosszabb idő nincs is a kinti várakozáshoz mert perzselő meleg volt . Lementem a metró állomásra és nézelődtem. Tíz perccel később megpillantottam Jonit a kis ételhordóval amit nekem szánt :) Buszrapattantunk  majd leszálltunk egy Family Martnál mert Sziszinek ebédet kellett hogy vegyek . Vettünk neki nagyon finom instant tészta levest, amit később jóízűen megevett. Sziszi később lement úszni , mi meg fentmaradtunk tévézni. A nap gyorsan eltelt majd Jounak haza kellett mennie . Elkísértem a metróhoz . A nap végén még megettem a maradák Curryt majd lefeküdtünk .

 

A bejegyzés trackback címe:

https://taiwantrip.blog.hu/api/trackback/id/tr431237711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása