Erre a hétre nagyon beosztottam minden napom, mivel az utolsó hetünket töltjük Taiwanba! Már múlt héten megbeszéltem Jouval hogy ezen a héten lesz egy Taipei Zoo látogatás , egy kis jégkori oktatás és egy Magyar vacsora ! Csütörtök hajnali egy körül érkeztünk haza Taichungból , ahova Bryantékkel mentünk egy élményparkba. Nekem ez volt a második látogatásom oda . Csütörtök reggel 8 órára volt megbeszélve a találkozó Jouninggal. Az első programunk a Taipei Zoo látogatása volt . Halvány lila gőzöm sincs hogy miért kell egy állatkertbe 8 órakor menni de erre nem is derült fény .Találkozunk Taipei main stationon és onnan egy fél órás metrózás vezetett a zoo-ba. Amin egyátalán nem lepődtem meg hogy fél kilenckor még nyoma sem volt a zoo nyitásának . Húsz perc elteltével nyitottak ki a pénztárak . Igazából nem szeretném leírni hogy milyen volt az állatkert mert sajnos 2 éven belül ez volt a 3. hogy állatkertbe megyek :( Eltelt az idő , jót szorakoztunk  és leizzadtam. Amikor kijöttünk a zoo-ból , eszem ágában sem volt metróval hazacaplatni úgy hogy tocsogtak a ruháim... A legelső taxit amit megláttam lerohantam Jouval együtt ! Elmentünk hozzám ahol letusoltam és aludtunk egy fél órát majd megebédeltünk. 

Az ebéd után a stadion felé vettük az irányt. Jouning mint kiderült még életében nem jégkorizott. Amint odaértünk , megvettük a jegyeket majd cipőt kölcsönöztünk és uccu neki :) Jouka nagyon ügyes volt , egyszer sem esett el , végén már ő diktálta a tempót :) 

Sok kép és videó született ezen a napon : 

muratifromkf: P1030356

 

A bejegyzés trackback címe:

https://taiwantrip.blog.hu/api/trackback/id/tr171278273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása